2014. július 16., szerda

Díjaim

Első díjam! Hihetetlenül feldobta a napomat, mikor észrevettem. Nem hittem volna, hogy ennyi olvasóm illetve ennyi jelentkező lesz a blogversenyre! Imádlak titeket, csodásak vagytok! Puszi: Missy
 I. Díjam
Köszönöm a díjat Anna Cs. 


11 dolog rólam

1. Imádom a macskákat
2. A kutyámat Pálinkának hívják
3. Harmadikos korom óta foglalkozom írással
4. Londonba vagy Chicagoba szeretnék eljutni
5. Kedvenc tagom a One Direction-ből Zayn 
6. Dzsenifernek hívnak
7. Akrobatikus Rock and Rollozok
8. Fall Out Boy fan vagyok, voltam koncerten és egy rajongói oldal főadmina vagyok
9. Göndör hajam van
10. Az osztálytársaim cukinak tartanak
11. Suliújság szerkesztője vagyok és diák önkormányzati képviselő három éve

11 kérdésre a válaszom:

1. Hogyan látod magad 5 év múlva? Gimnáziumba fogok járni,folytatni fogom az írást és a táncot. Emellett érettebb leszek
2. Mit érzel írás közben?  Boldogságot. Boldog vagyok, mert olyat csinálhatok, amit szeretek és azzal a tudattal írok, hogy az emberek az alkotásomat várják. Ez mindig erőt ad nekem.
3. Ha nyernél a lottón mire költenéd a pénzt? Vennék a szüleimnek egy új házat, elmennék Londonba, Párizsba és Chicagóba, kiadnám az írásom könyv formában és elmennék 1D & FOB koncertre a barátaimmal.
4. Megéled a szereplőid érzéseid? Igen.
5. Mi alapján választod ki a szereplőket? A két blogom fanfiction. Zaynt azért választottam, mert ő a kedvenc bandatagom, Harryt azért, mert ő illett bele a nőcsábász szerepébe, aki igaz szerelemre vágyik.
6. Ha lenne 3 kívánságod mi lenne az? Találkozzak a 1D-nel. Legyen egy saját kiadott könyvem. És legyen +3 kívánságom :D
7. Mi a legnagyobb félelmed? Hogy elveszítem a szeretteim.
8. Mi a legnagyobb álmod? Hogy híres legyek. De ez csak álom!
9. Hova utaznál el legszívesebben? Londonba.
10. Ha egy napra bármit megtehetnél az életben, mi lenne az? Betörni Zayn Malikhoz :) Csak viccelek! Delfinekkel úsznék.
11. Szórakozásból írsz vagy egyszer szeretnél ezzel komolyabban foglalkozni? Szeretnék komolyabban foglalkozni.

11 kérdésem

1. Írni vagy olvasni szeretsz jobban?
2. Ki a példaképed?
3. Melyik előadóért/zenekarért rajongsz?
4. Mióta foglalkozol írással?
5. Melyik országba jutnál el?
6. Ki bátorít az írásban?
7. Repülnél vagy inkább láthatatlan lennél?
8. Melyik az az emlék, amelyet átélnél mégegyszer?
9. Mozi vagy színház?
10. Az íráson kívül van más ,hobbid'?
11. Tél vagy nyár?

Akiknek küldöm a díjat:

1. Helena Z.
2. Molly Schmidt
3. Flower Urie


II. Díjam


                Köszönöm a díjat L. Diana! ★

Szabályok:
-Írd ki kitől van!
-Írj magadról 10 dolgot!
-Válaszolj 10 kérdésre!
-Tegyél fel 10 kérdést!
-Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog rólam

-Imádom a Fall Out Boyt
-Szeretem a málnát
-158cm vagyok
-Imádok olvasni
-Az apukám segít az írásba, hogyha elakadok
-Gyűjtök mindent, ami 1D
-Cipő mániás vagyok
-Szemüveges vagyok
-Imádom  tengeri ételeket
-New York-os a szobám fala

10 válaszom

Hány blogot olvasol? Három
Mi vagy ki adja neked az ihletet? Apukám :) ♡
Szabad idődbe mit szoktál csinálni? Akrobatikus Rock and Roll 
Mi leszel ha nagy leszel? Táncos vagy író 
Van tesód? Nincs, egyke vagyok
Ha van akkor lány vagy fiú? Öhm... :D
Hova utaznál el a legszívesebben? London
Kedvenc csoki? Nem szeretem a csokit
Mi a kedvenc állatod? Cica
El tudod küldeni ezt 10 embernek? Kedvenceimnek :)


10 kérdésem:

Gumicukor vagy Csoki?
Kedvenc ételed?
Mi a kedvenc könyved? 
Mire vagy allergiás?
Melyik a kedvenc színed?
Balcsi vagy tenger?
Melyik a kedvenc virágod?
Tornacipő vagy magassarkú?
Kutya vagy macska párti vagy?
Mi a keresztneved?


10 ember, akiknek küldöm

1. Do_Payne
2. Bad Girl :$

III. Díjam




Köszönöm a díjat Jasmine Young!



Szabályok:

Írd meg, kitől van!
Írj magadról tíz dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!

Küldd tovább 10 blognak! 

10 válasz


 - Melyik a kedvenc közösségi oldalad? Facebook
- Kutyák vagy macskák? Macskák
- Van háziállatod? Van 
- Szerinted fiú és lány között lehet barátság? Szerintem igen
- Voltál már szerelmes? Igen
- Ha igen, hogy élted meg azt a korszakot? Remekül :)
- Van olyan dolog, amitől nagyon félsz? (pl.: sötétség, pókok stb) Pók... brrrr
- Hol élnél legszívesebben? London
- Párizsba vagy Tokióba költöznél inkább? Mindenképp Párizs


10 kérdésem

Gumicukor vagy Csoki?
Kedvenc ételed?
Mi a kedvenc könyved? 
Mire vagy allergiás?
Melyik a kedvenc színed?
Balcsi vagy tenger?
Melyik a kedvenc virágod?
Tornacipő vagy magassarkú?
Kutya vagy macska párti vagy?
Mi a keresztneved?


10 dolog rólam

1. Óvodás koromban tej-tojás allergiám volt, de már kinőttem
2. Kedvenc színem a kék
3. Sosem utaztam még repülőgépen
4. Nagyon rettegek a pókoktól
5. New York-os a falam
6. Több, mint 10 érmem és 40 oklevelem van
7. Gyűjtöm a kagylókat és a porcelán delfineket
8. Nem szeretem a csokit
9. Fantasy rajongó vagyok
10. Egy hónapban több, mint 5 könyvet kiolvastam


Akiknek továbbküldöm:


Summer Love
P.S I Hate You
The Sercets Never Stay Secrets




















3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a díjat!:)x

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat :) Nem számítottam rá:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm! :) <3 xx Helena

    VálaszTörlés